0 Internetowa strona firmowa

Wszystko o zakupie - wysyłka i płatność

Wysyłka:

Transport jest świadczony przez firmę kurierską DPDKoszt transportu wynosi 30 - PLN z VAT przy zakupie powyżej 150 - PLN wysyłka jest bezpłatna.Towary zamówione do godziny 12:00 zostaną dostarczone do czterech dni roboczych.


Płatność: 

Dostępne są trzy metody płatności

1. PayU - szybka, bezgotówkowa metoda płatności

2. Pobranie - należność należy uregulować gotówką u kuriera w chwili dostawy  

3. BLIK - nowoczesna metoda płatności - wystarczy smartfon, dostęp do internetu oraz aplikacja mobilna

4. Wpłata na konto - zamówione produkty zostaną wysłane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym

Płatność dla: BANK PEKAO SA

PL 69124015451111001056995472



Odstąpienie od Umowy

Nabywca ma prawo odstąpić od umowy w przypadkach określonych przez Kodeks cywilny, jeżeli niniejsze OWH nie stanowią inaczej. Odstąpienie od Umowy z powodu odpowiedzialności za wady Produktu jest opisane w niniejszych OWH w rozdziałach 4.4 i 4.5.

Konsument ma prawo odstąpić od Umowy dotyczącej Produktów, które nie zostały przed ich dostarczeniem zmodyfikowane zgodnie z życzeniem Konsumenta lub jego osoby, do czternastu (14) dni od dnia dostarczenia tych Produktów.

Odstąpić od umowy można za pośrednictwem poczty elektronicznej Konsumenta, której adres podany został w zamówieniu lub w jakikolwiek inny sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację Konsumenta oraz poprzez doręczenie na adres podany w danych kontaktowych Administratora, dostępnych na stronie internetowej Sklepu, bez podania przyczyny oraz bez żadnych konsekwencji. Aby odstąpić od Umowy zgodnie z procedurą opisaną w poprzednim akapicie, można również wykorzystać formularz odstąpienia od Umowy znajdujący się pod adresem //www.silvini.com/upload/odstoupeni%20od%20smlouvy.pdf.

Wyślij towary z wypełnionym i podpisanym formularzem odstąpienia od umowy na adres:

SILVINI s.r.o.
Poděbradská 261/61a
198 00 Praha 9 - Hloubětín
tel: +420 225 341 235

sklep,silvini,com,sklep[ZAVINAC]silvini.com

sklep,silvini,com,
lub

SILVINI
ul. Domaniewska 47 lok. 7
02-672 Warszawa
tel.: +48 500 518 279

sklep,silvini,com,sklep[ZAVINAC]silvini.com

Administrator potwierdzi Konsumentowi przyjęcie odstąpienia Konsumenta, bez zbędnej zwłoki po jego doręczeniu Administratorowi. Dokona tego przesyłając potwierdzenie na skrzynkę mailową Konsumenta, której adres znajduje się w Zamówieniu.

Jeżeli Konsument skorzysta z prawa do odstąpienia od Umowy na podstawie powyższych akapitów, zostanie stwierdzone, że termin na odstąpienie został zachowany, jeżeli Konsument w trakcie trwania terminu prześle Administratorowi oświadczenie, że odstępuje od Umowy.

Konsument w przypadku odstąpienia od Umowy jest zobowiązany oddać Administratorowi zakupione Produkty, których dotyczy odstąpienie od Umowy, a Administrator jest zobowiązany zwrócić Konsumentowi Cenę tych Produktów włącznie z Kosztami odpowiadającym najtańszej metodzie dostarczenia Produktu oferowanego przez Administratora w okresie zawierania Umowy, a to wszystko najpóźniej do czternastu (14) dni od dnia doręczenia odstąpienia Administratorowi. Administrator nie jest zobowiązany do zwrócenia Konsumentowi tych środków wcześniej niż zostaną mu doręczone odpowiednie Produkty lub niż Konsument nie przedstawi dowodu ich odesłania Administratorowi. Konsument w przypadku odstąpienia od umowy ponosi koszty związane ze zwrotem Produktów Administratorowi.

Konsument odpowiada przed Administratorem za obniżenie wartości towaru w wyniku obchodzenia się z tym towarem w sposób inny niż konieczny do zapoznania się z charakterem i właściwościami towaru, włącznie z jego funkcjonalnością.

W celu wykluczenia wątpliwości Administrator oświadcza, że w przypadku, w którym Nabywca zrealizował przy zakupie Produktu kupon rabatowy, Administrator zwróci Cenę obniżoną o zniżkę odpowiadającą zrealizowanemu kuponowi rabatowemu.

W przypadku, w którym Nabywca zwróci Administratorowi Produkt/y, a Zamówienie, w ramach którego Nabywca zrealizował kupon rabatowy, nie będzie po zwróceniu spełniać warunków do udzielenia rabatu, Cena Produktu zwrócona Nabywcy będzie obniżona o udzielony rabat (np. przy zakupie 2 Produktów za 600 PLN,- 300 PLN za sztukę, zostanie wykorzystane prawo do zniżki w wysokości 100,- PLN za łączną cenę zakupu przekraczającą 500,- PLN. Przy zwrocie 1 szt. Produktu Administrator zapłaci Nabywcy jedynie kwotę 200,- PLN, nie 300,- PLN, ponieważ prawo do rabatu w wysokości 100,- PLN było uwarunkowane zakupem towaru o wartości przewyższającej 500-, PLN.)

Po upłynięciu terminów na odstąpienie od Umowy podanych wyżej, Konsument ma prawo odstąpić od umowy jedynie w przypadkach ustanowionych przez Kodeks cywilny lub przez niniejsze OWH.



Jak kupować

Nabycie towaru jest łatwe i odbywa się podobnie, jak w innych sklepach internetowych. Niemniej jednak, chcielibyśmy zaoferować prosty przewodnik po zakupach, który można ująć w trzech podstawowych krokach:

  1. Wybór produktów

Produkty można wybrać przeglądając kategorie, znajdujące się w górnej części sklepu lub skorzystać z wyszukiwarki umieszczonej w prawym górnym rogu sklepu. Przy wyborze towarów w poszczególnych kategoriach można skorzystać z opcji filtrowania.

  1. Dodawanie wybranego produktu do koszyka

Jeśli znajdziesz produkt, który chcesz kupić, możesz wybrać odpowiedni rozmiar, umieszczając kursor na produkcie lub kliknąć bezpośrednio w produkt, wtedy pojawi się cała rozmiarówka. Z prawej strony zdjęcia produktu należy wybrać rozmiar, ilość a następnie kliknąć "Dodaj do koszyka". Produkt jest włożony do koszyka, teraz można kontynuować zakupy. Jeśli chcesz sfinalizować zakup, kliknij na koszyk w prawym górnym rogu sklepu aby kontynuować zamawianie towaru.

Kolejność zamawiania towaru

Zamawianie towarów ma cztery etapy:

  1. Koszyk - tutaj możesz zobaczyć, które produkty znajdują się w koszyku, ich ilość i cenę. Można regulować liczbę lub usunąć produkt z koszyka czerwonym krzyżykiem.  Na tym etapie można umieścić swój kod kuponu rabatowego w okienku „Kupony“ . Klikając na “ DALEJ“ przejdziesz do następnego etapu.

  1. Dane techniczne dostawy – na tym etapie możesz wybrać, czy chcesz dokonać jednorazowego zakupu bez rejestracji, czy też chcesz się zalogować jako dotychczasowy klient lub utworzyć nową rejestrację. Jeśli zdecydujesz się na zakup jednorazowy, musisz wypełnić pola oznaczone gwiazdką. Zobaczysz adres wysyłki i adres do faktury, które mogą się różnić. Można tutaj edytować adresy. Na tym etapie, możesz wstawić komentarz do zamówienia.

  1. Wysyłka i płatność - na tym etapie zamówienia należy wybrać metodę dostawy i metodę płatności.  Aby kontynuować, musisz zaakceptować regulamin.

  1. Podsumowanie - ostatni krok zamówienia stanowi przegląd wszystkich informacji dotyczących zamówienia. Jeśli wszystkie dane się zgadzają, można zrealizować zamówienie, klikając na "Zamówienie". Jeśli niektóre szczegóły nie są poprawne, musisz wrócić do punktu, w którym chcesz dokonać zmiany.

Jak się zarejestrować

Rejestracja nowego nabywcy znajduje się na górze "loginowanie/ rejestracja". Rejestracja nie jest konieczna dla dokonywania zakupów. Możesz zarejestrować się poprzez zakładkę "Nowy klient", gdzie należy wypełnić pola oznaczone gwiazdką.

Dlaczego wprowadza się rejestrację

Rejestracja pozwala oszczędzić czas. Przy każdym następnym zakupie wystarczy się zalogować podając nazwę użytkownika i hasło, nie trzeba już ponownie wprowadzać żadnych innych danych. Rejestracja nie jest wymagana.

Logowanie

Logowanie znajduje się na górze sklepu "logowanie/ rejestracja".  Wybierając zakładkę „Istniejąc klient „ wystarczy podanie adresu e-mail i hasła .

Zmiana danych do rejestracji

Wprowadzone dane do rejestracyjne można oczywiście zmienić.  Zmian możesz dokonać w sekcji "Moje konto", którą można znaleźć pod swoją nazwą użytkownika w górnej części sklepu. W tej sekcji możesz zobaczyć historię swoich zamówień oraz możesz edytować swoje dane osobowe.

Wylogowanie

Wylogowanie ze sklepu następuje po kliknięciu "wyloguj się ", w górnej części sklepu.

Co zrobić, jeśli zapomnisz hasła

Jeżeli zapomnisz swojego hasła, kliknij na "Logowanie / Rejestracja" w górnej części sklepu, a następnie kliknij "Zapomniałem hasła". Tutaj wpisz swój adres e-mail użyty podczas rejestracji, a pod tym adresem otrzymasz nowe hasło, które można później zmienić.